Ya tiene la tontería creada Guillerme Vázquez, unos aros para amarrar las bicicletas de los usuarios y de esta manera que nadie más se pregunte por el anuncio en Junio de 2006 de la implantación del servicio público de transporte en bicicleta.
Que nadie se pregunte otra vez por la pérdida de la subvención de 140.000 € que tuvimos el año pasado por la incapacidad de este gobierno de sacar adelante dicho convenio.
Que nadie se haga preguntas de por donde van a circular los ciclistas en calles de carril estrecho y bolardos asesinos en los laterales, como Avda. de Vigo, Castelao, etc, o con badenes de extrema pendiente mismamente.
Que Teresa Casal mire para otro lado ahora y se olvide de sus demandas de carril bici en campaña electoral: "Se eu digo que en Cobián Roffignac me gustaría un carril bici, pois vouno seguir decindo, o mesmo para a praza de Concepción Arenal, que creo que quedou fea, antiestética"
Unos aros inútiles cuando se consiga implantar el sistema de intercambiadores con tarjeta que es lo pactado con la Consellería. Probablemente los lleven para el parque da Xunqueira junto con los Mosquerones, ya que la política reinante ahora es que todo lo que no se puede resolver en este ciudad se lleva al Parque de Rosalía de Castro.
Ante la estupidez de los aros, seguramente encargados a la misma empresa de los nuevos bolardos, utilizo la reivindicación realizada en su día por el grupo de trabajo da Xunqueira y el colectivo Pedaladas en su defensa por la utilización de la bici, Imaxinamos outra Pontevedra
Imaxinamos outra Pontevedra con carrís-bici que teñan un principio e un final, como por exemplo o que vai cara a Monte Porreiro.
Imaxinamos outra Pontevedra cun carril-bici por Cobián Roffignac e Padre Amoedo (rúas nas que se van facer obras) para poder chegar sen negún tipo de perigo ao campus universitario, aos institutos, pavillóns e campus de fútbol.
Imaxinamos outra Pontevedra con rúas que, se non poden ter carrís-bici polo menos poidan ter beirarrúas mais anchas e compartidas, con sinalización no chan, aproveitando as reformas en San Antoniño, Riestra, praza de España... e sobre todo nas rúas de sentido único.
Imaxinamos outra Pontevedra con sinais nas entradas da zona vella, para que os peóns e as bicis poidan compartir ese espazo sen riscos.
Imaxinamos outra Pontevedra con aparcadoiros de bicis nas piscinas de Campolongo, diante dos pavillóns do Estadio da Xuventude e de Maxisterio, do Conservatorio...
Imaxinamos outra Pontevedra na zona de Campolongo, onde a Xunta vai facer un edificio novo para todas as consellerías, cun aparcadoiro de bicis soterrado e en superficie para que os traballadores e os usuarios poidan ir en bici e deixalas ven amarradas e seguras. E imaxinamos chegar alí por un carril-bici.
Imaxinamos outra Pontevedra na zona de Valdecorvos, onde van facer catrocentas vivendas, cun carril-bici que comunique esa zona co centro de Pontevedra, como habería que facer dunha vez con Monte Porreiro.
Imaxinamos outra Pontevedra cunha nova biblioteca, ludoteca, etc., onde hoxe está o cuartel da Garda Civil, cun aparcadoiro para bicis.
Imaxinamos outra Pontevedra onde o carril-bici e o paseo peonil que empeza na Ponte do Burgo, pegado ao río, teña continuidade co paseo que quere facer o Concello de Poio desde A Barca ata chegar a Lourido e Combarro.
Imaxinamos outra Pontevedra onde a Xunqueira de Alba estea en bo estado e non como está agora, coas silvas e xestas invadindo todo o paseo, incluindo os bancos, e non ter que levar as bicis no coche para poder pedalear por aquela zona. O mesmo teñen que facer os que queren ir a Lourido.
Imaxinamos outra Pontevedra onde o concepto de sostenibilidade e transporte camiñen xuntos de cara ao século XXI como noutras cidades españolas, e xa non digamos europeas.
O que non imaxinamos é unha Pontevedra sen carrís-bici, tal e como se cita na referida exposición.
Queremos que os nosos mozos e mozas, cidadáns do futuro, empecen a usar a bici sen perigo. Esta é a causa principal de que os seus pais non lles deixen facer uso da mesma para vir á escola. Así facemos un círculo vicioso, xa que cando os pais achegan aos rapaces ao instituto aparecen mais coches (mais perigo) e por iso non deixan vir aos seus fillos en bicicleta.
Unos aros inútiles cuando se consiga implantar el sistema de intercambiadores con tarjeta que es lo pactado con la Consellería. Probablemente los lleven para el parque da Xunqueira junto con los Mosquerones, ya que la política reinante ahora es que todo lo que no se puede resolver en este ciudad se lleva al Parque de Rosalía de Castro.
Ante la estupidez de los aros, seguramente encargados a la misma empresa de los nuevos bolardos, utilizo la reivindicación realizada en su día por el grupo de trabajo da Xunqueira y el colectivo Pedaladas en su defensa por la utilización de la bici, Imaxinamos outra Pontevedra
Imaxinamos outra Pontevedra con carrís-bici que teñan un principio e un final, como por exemplo o que vai cara a Monte Porreiro.
Imaxinamos outra Pontevedra cun carril-bici por Cobián Roffignac e Padre Amoedo (rúas nas que se van facer obras) para poder chegar sen negún tipo de perigo ao campus universitario, aos institutos, pavillóns e campus de fútbol.
Imaxinamos outra Pontevedra con rúas que, se non poden ter carrís-bici polo menos poidan ter beirarrúas mais anchas e compartidas, con sinalización no chan, aproveitando as reformas en San Antoniño, Riestra, praza de España... e sobre todo nas rúas de sentido único.
Imaxinamos outra Pontevedra con sinais nas entradas da zona vella, para que os peóns e as bicis poidan compartir ese espazo sen riscos.
Imaxinamos outra Pontevedra con aparcadoiros de bicis nas piscinas de Campolongo, diante dos pavillóns do Estadio da Xuventude e de Maxisterio, do Conservatorio...
Imaxinamos outra Pontevedra na zona de Campolongo, onde a Xunta vai facer un edificio novo para todas as consellerías, cun aparcadoiro de bicis soterrado e en superficie para que os traballadores e os usuarios poidan ir en bici e deixalas ven amarradas e seguras. E imaxinamos chegar alí por un carril-bici.
Imaxinamos outra Pontevedra na zona de Valdecorvos, onde van facer catrocentas vivendas, cun carril-bici que comunique esa zona co centro de Pontevedra, como habería que facer dunha vez con Monte Porreiro.
Imaxinamos outra Pontevedra cunha nova biblioteca, ludoteca, etc., onde hoxe está o cuartel da Garda Civil, cun aparcadoiro para bicis.
Imaxinamos outra Pontevedra onde o carril-bici e o paseo peonil que empeza na Ponte do Burgo, pegado ao río, teña continuidade co paseo que quere facer o Concello de Poio desde A Barca ata chegar a Lourido e Combarro.
Imaxinamos outra Pontevedra onde a Xunqueira de Alba estea en bo estado e non como está agora, coas silvas e xestas invadindo todo o paseo, incluindo os bancos, e non ter que levar as bicis no coche para poder pedalear por aquela zona. O mesmo teñen que facer os que queren ir a Lourido.
Imaxinamos outra Pontevedra onde o concepto de sostenibilidade e transporte camiñen xuntos de cara ao século XXI como noutras cidades españolas, e xa non digamos europeas.
O que non imaxinamos é unha Pontevedra sen carrís-bici, tal e como se cita na referida exposición.
Queremos que os nosos mozos e mozas, cidadáns do futuro, empecen a usar a bici sen perigo. Esta é a causa principal de que os seus pais non lles deixen facer uso da mesma para vir á escola. Así facemos un círculo vicioso, xa que cando os pais achegan aos rapaces ao instituto aparecen mais coches (mais perigo) e por iso non deixan vir aos seus fillos en bicicleta.
15 comentarios:
Al igual que digo que lo de la calle naranjo no me gusta la manera de actuar que tuvieron y el resultado + o - , esto del aparcadoiro de las bicis tampoco es lo mas grave que haran los tipos estos.(sera peor un puente que quieren hacer verás que sí)
pd1: "Que nadie se haga preguntas de por donde van a circular los ciclistas ... con badenes de extrema pendiente mismamente" manda carallo si un ciclista no es capaz de sobrepasar un baden macho.
pd2: el naranjo de la calle naranjo mo lo pondrán?
pd3: quiero saber donde va ubicar el "mesias" pontevedrés, el lunes saldré de dudas.
pd4: hacer las cosas porque le sale de... no es manera de actuar del gobierno local.
Estaba pensando en los estudiantes que vayan al campus y tengan que pasar por la calle que circula entre A Xunqueira y Recinto Ferial. Es impracticable para un cliclista.
De hecho no verás nunca una carrera ciclista por donde hay badenes. Es curioso el recorrido escogido para distintas pruebas deportivas de esta ciudad, como las esquivan.
Pásate el jueves 26 a las 19:30 por Caixanova a ver la nueva ubicación Ravachol. Está toda Pontevedra invitada. Guste o no guste Telmo funciona así y lo pone a juicio de los pontevedreses.
Muy buenas a todos.
Sinceramente cada día creo más firmemente que estamos gobernados por una pandilla de gilipollas y, lo que es más grave, que nosotros lo somos todavía más.
Hacer un aparcamiento para bicis y promover el uso de las mismas en Pontevedra es lo mismo que construir un podium antes de hacer el estadio. No se me ocurre otra ciudad en la que se hagan tantas cagadas juntas. Gente que presume de progre y tolerante y resultan ser unos nazis en pequeñito (y menos mal).
Sinceramente creo que si Castelao levantase la cabeza primero se reiría y luego se compraría un Audi A5 y se enrolaría en Construcuatro. Y desde luego no pisaría Pontevedra, para qué si no tendría bici?...
Hasta aquí mi primera intervención en el blog de mi muy querido amigo Sísar. Aprovecho para mandarle un fuerte abrazo y para emplazaros a tod@s a mandarle una buena meada en esa mierda que han hecho estos sinvergüenzas en la plaza de la Leña, seguro que no somos los primeros...
Muy buenas a todos.
Sinceramente cada día creo más firmemente que estamos gobernados por una pandilla de gilipollas y, lo que es más grave, que nosotros lo somos todavía más.
Hacer un aparcamiento para bicis y promover el uso de las mismas en Pontevedra es lo mismo que construir un podium antes de hacer el estadio. No se me ocurre otra ciudad en la que se hagan tantas cagadas juntas. Gente que presume de progre y tolerante y resultan ser unos nazis en pequeñito (y menos mal).
Sinceramente creo que si Castelao levantase la cabeza primero se reiría y luego se compraría un Audi A5 y se enrolaría en Construcuatro. Y desde luego no pisaría Pontevedra, para qué si no tendría bici?...
Hasta aquí mi primera intervención en el blog de mi muy querido amigo Sísar. Aprovecho para mandarle un fuerte abrazo y para emplazaros a tod@s a mandarle una buena meada en esa mierda que han hecho estos sinvergüenzas en la plaza de la Leña, seguro que no somos los primeros...
É verdade que hai moitas cousas para mellorar a cidade. Que precisamente non existen as condicións pra que se poida pasear tranquilamente coa bici pola cidade. Pero tamén é verdade que cando estaba o PP na cidade é aínda máis perigoso andar coa bicicleta polo centro, e de feito agora ves máis xente en bici ca antes.
A estética dos aparcadoiros pode ser discutible, pero non a súa funcionalidade.
En canto aos carrís-bici, por favor dicídeme cómo os facer sen quitarlle espazo aos coches, ás estradas. Se o fan botaredes as mans a cabeza polo súa política anti-coche.
Queredes carrís-bici, carrís-bus, estradas de dobre carril pra os coches, pero ¿me dicides cómo?
A opción sería reducir as beirrúas á 20 cm, e non o vexo viable.
Se un é un pouco listo, antes das eleccións non pode crerse que os partidos van facer tres cousas diferentes á vez e contentar a todo o mundo. E quen o pense é un inxenuo. Tanto se é do PP, do PSOE e do BNG. E ese é un erro no que soen caen os afiliados aos partidos políticos.
Sísar, está ben que critiques, e por iso leo o teu blog, pero tenta facelo con un pouco máis de obxectividade, sen esaxerar a realidade (o de "bolardos asasinos"... bueno, sen comentarios).
Un saúdo!
Hablar de ciertas cosas en Pontevedra roza el agotamiento. Como dice Ravachol si fuera lo único que están haciendo pensando con el cu..
Hay Pontevedriña... Me encantaría enseñarte el plan del carril bici de Valladolid o Zaragoza para que algunos sepan realmente lo que es como se hace.
Este Domingo estaré en Zaragoza en la expo, intentaré no coger algun complejillo cuando vea sus "aparcadoiros".
Saludos
Hablar de ciertas cosas en Pontevedra roza el agotamiento. Como dice Ravachol si fuera lo único que están haciendo pensando con el cu..
Hay Pontevedriña... Me encantaría enseñarte el plan del carril bici de Valladolid o Zaragoza para que algunos sepan realmente lo que es como se hace.
Este Domingo estaré en Zaragoza en la expo, intentaré no coger algun complejillo cuando vea sus "aparcadoiros".
Saludos
Bótalle un vistazo, César, ós dous últimos posts do meu blog, os n. 522 e 523.
Paréceme cabal o que di Pontevedritos, que tratar certos temas pontevedreses raia co agotamento.
Un saúdo. E non decaias.
Noraboa polo discurso de Acebes, didáctico, cincelado, emocionante. E seguramente non apto pra algús dos presentes no Congreso.
Comentarios incendiarios como o de Chanquete, falando de "nazis" en pequeniño e de si Castelao vivira agora non viria por Pontevedra non axudan moito ao entendemento entre pontevedreses, como ben di Luis pódese ser crítico á par de obxectivo, unha cousa é ter unha idea de cidade na cabeza e outro criticar polo mero feito de sacarlle punta a todo, non se pode negar que en Pontevedra as cousas melloraron e que tamén se fixeron cousas mal, dame a impresión que o governo coaligado non ten demasiado claro o seu modelo de cidade, polo que contades TELMO MARTÍN semella que si, supoño que terá a súa oportunidade para demostralo nas vindeiras eleccións, daquela agardarei tamén as vosas críticas cando as cousas se fagan mal ou non tan ben como se agardaban....agora saen "dobermans" por doquier para criticar ao governo local actual, pero claro, nunca chove a gusto de todos.
Un saúdo
Lo que yo quiero poner de manifiesto una vez más es que este bipartito hace anuncios y más anuncios, los vemos todos los días en prensa pero luego no hay nada de nada.
Con el tema este de las bicis, después de anunciar que harían carriles bicis en 2006 con ayuda de una subevnción de 140 mil euros, luego ésta se pierde y ahora ponen unos simples aros y Guillerme dicen que hay que saber convivir bicis y peatones.
No hay control, ni planificación ni modelo de ciudad. Todo son parches mientras perdemos el tren de la modernidad.
Carril bici hay espacio de sobra en toda la ciudad. Con un metro es suficiente y se consigue facilmente. Comprobarlo vosotros mismos como es posible.
Compañero Breogain. Es para darle un poco de vidilla al tema hombre. De vez en cuando hay que desahogarse y poner a parir al personal si no es muy aburrido.
Quede por delante mi absoluto desprecio por la gran mayoría de los personajes políticos actuales, por sus maneras, por sus objetivos (me refiero a los reales no a los que nos venden),etc... Soy de los que piensa que en Pontevedra el PP no hizo absolutamente NADA en su momento (es que ni bueno ni malo, absoluta y lamentable pasividad), que el PSOE no está preparado ni para gestionar una comunidad de vecinos y que el Bloque (...mejor no lo digo).Y lo que es impepinable es que éstos últimos son los que están en el poder, así que las críticas más duras deben ser para ellos, al que no le guste pues...
No obstante, mi alegría por el resultado de ESPAÑA de ayer consigue que no me quite el buen rollo ni el más fascista de los nacionalistas (al menos hasta el jueves).
Saludos a todos y VIVA ESPAÑA COÑO!!
Vaia elementos que se deixan caír por aquí! Eu voto por un retorno da Pontevedra de Rivas Fontán e Pedroas. Que tempos aqueles! Cantos premios estatais e internacionais! Que progreso! Canta cidade para a cidadanía! Sempre os tempos pasados foron mellor, Sísar.
Nel, a crítica dun governo no é a defensa doutro.
O que si podo decir e que a política de medios que usan estes antes non existía.
¿Onde é o sitio da empacadora BNG? Telmo vai dicir a súa propia de ENCE. Uns e outros.
Mira Sr.Abal que útil es el soportabicis que tanto criticas.
Más vale una imagen que mil palabras:
http://www.fotazas.com/v2_photo_d05882.jpg.htm
Ravachol digo lo que digo, no digo que no se vayan a usar ni nada por el estilo. Digo que es un parche, que luego se tendrán cambiar por inservibles con la técnica del sistema de intercambiadores por tarjetas y que esta ciudad no está preparada para andar en bici. En la reforma urbana se olvidaron de la bici.
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