El Confidente

Me informa Carpanta de que la Plataforma A MESA pola Normalización Lingüística (la misma que tiene convocada ya una manifestación para el 17 de Mayo) incumple la Ley Orgánica de Protección de Datos. Me dice que al hacer un simple pedido de una chapa en su web ya almacenan ilegalmente tus datos y en un par de semanas empiezas a recibir publicidad en tu correo.

Clavijo, sobre el mismo tema, me dice que se desconoce como se financia esta Plataforma ya que solo con donaciones/afiliaciones no es posible disponer de tanto material y una sede en la céntrica Rúa do Vilar de Santiago de Compostela.

Se murmulla que su última campaña consiste en ir por las empresas para que se comprometan a usar el gallego a cambio de un sello que se puede poner en la documentación y en las webs. Asimismo en breve se abrirá una sección donde se publicitarán todas estas empresas.

2 comentarios:

Lamberto dijo...

A Mesa é a asociación con mais socios que hai a día de hoxe no noso país, cunha longa traxectoria intachábel de defensa do idioma próprio da Galiza (nom de inventos impostos a golpe de fusil e de represión como é o español).

Quen, a falta de argumentos, ten que atacar por vías indirectas a quen considera o seu inimigo ideolóxico carece dos mínimos fundamentos que permiten a vida en democracia. Moi na liña da campaña noxenta do PP que non dubidou en sacar falsidades sobre outros candidatos e insinuar auténticos despropósitos.

Por outra banda, a dereita nunca tivo prolemas de financiamento, acudindo sen rubor a tramas empresariais e esbanxamento de cartos públicos co único fin de se manter no poder indefinidamente. Galicia Bilingüe e os seus acólitos neo-fascistas son os que acoden a fontes dubidosas de financiamento: non se explica como en dous anos de vida é quen de mobilizar autobuses e despregar un merchandising apabullante.


Poderedes enmerdar todo o que queirades, pero a razón, a xustiza e a dignidade seguen a estar no nacionalismo, único garante da defensa da Nosa Terra.

Caeredes polo voso proprio peso. Saúde!

Sísar dijo...

Tan só che digo que a fonte en principio é moi fiable. E a Nosa Terra non se defende coma algúns dictan impoñendo o resto de galegos.