¡Cómo nos han engañado! VII

Esta semana estamos observando atónitos la disputa entre Pontevedra y Marín por la responsabilidad derimida en los cortes de agua de nuestro vecina villa. Nuestro regidor y sus compinches, que solo saben dar titulares de prensa y no solucionar problemas, presumían de acuerdo con Marín en 2004: (VER)

Miguel Anxo Fernández Lores instó ayer a los concellos de Sanxenxo y Bueu a seguir el ejemplo de Marín y de Poio para saldar la deuda del agua que mantienen con Pontevedra. «Este espíritu de colaboración e diálogo que temos con Marín debería facer recapacitar a algún outro Concello que aínda non entrou polo aro», señaló Lores. El regidor pontevedrés reiteró en alusión sobre todo al alcalde de Sanxenxo que «si non entra teremos que adoitar medidas máis contundentes porque ao final o Concello de Pontevedra non pode estar repercutindo nos seus cidadáns un coste económico por deixadez ou por falta de seriedade no pago doutros municipios».

Más adelante el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia estimaría la demanda del Concello de Sanxenxo contra la ordenanza reguladora reguladora de la tasa de agua aprobada por el Concello pontevedrés. La anuló por ser impuesta unilateralmente a concellos como Sanxenxo o Bueu y se optaría por la intervención de la Xunta para fijar el precio, que es lo que desde un principio había solicitadoTelmo Martín.

Hoy estas formas de gobernar nos pasa factura... y nunca mejor dicho.

0 comentarios: