A Ponte Vella


Así es el título de un blog pontevedrés que ultimamente visito mucho y que me gusta por su variedad y diferentes puntos de vista que ofrece.

Es un blog muy currado y arriba podéis encontrar varias pestañas en donde os habla de
A Feira Franca, A Lenda de Breogán o A Historia de Pontevedra entre otros. En esta última recordarle que la vía romana sobre la que nos asentamos es la XIX y no la XX y se echa en falta una actualización explicando que nos correspondemos con la antigua mansión romana denominada Turoqua. ;-)

Os encontrareis temas actuales y noticias diversas. A destacar su gran labor de investigación en un incendio producido en las inmediaciones de A Barca,
por un camión de la concesionaria Cespa, y que estuvo en su blog antes que en ningún otro sitio.

Podeis visitarlo en http://breo.blogaliza.org.

16 comentarios:

Anónimo dijo...

Gústame moitisimo ese blog, eu o visito a diario... Ese Breogain!!!! Que siga escribindo coma sempre e coma nunca! Unha aperta dende England! Bye bye

Anónimo dijo...

Traidor... ya hasta publicitas los Blogs del BNG...

Anónimo dijo...

Pois nada, agradécese a deferencia pola túa parte ao convidar á xente a visita-lo meu blog, un blog que pode estar "currado" coma ti dis e que fago o mellor que podo, escribindo de cousas da miña cidade cando cadra e das cousas que me gustan ou das que quero comparti-la miña opinión coa xente da blogosfera coma ti, graciñas César, por certo, que saibas que eu tamén visito o teu blog asiduamente, porque hai que estar enterado de todo e sabe-las opinión de todos, o pensamento único non é nada bo.

P.D. ao teu lector "anonimo" dicirlle que de blogue do B.N.G. nada, teño unha amiga en Galiza Nova da que lle teño publicado algo pero eu non milito en ningures, son un veciño máis de Pontevedra, iso si de esquerdas e nacionalista, pero xa vedes que o meu blogue sen chegar a ser bilingüe, ten sitio para o castelán, non son tan "pechado" como pode algún pensar.

Saúdos.

Sísar dijo...

A mí me cansan los que acusan bajo el escudo del anonimato. Tengo muy buenos amigos que son del BNG y del Psoe, ¿pasa algo?

Parece que la normalidad se está convirtiendo en excepción. Defiendes Pontevedra y eso es lo que a mí me importa, el fin es el mismo aunque se pueda diferir en los caminos para llegar a él. El título de mi blog ya lo dice.

Un abrazo Breogaín.

Anónimo dijo...

A mi tambien podeis vistarme
jaja

Un saludo a todos!!

Anónimo dijo...

Lo siento a nivel personal aun colectivo no tengo nada ni con el BNG ni con Breogan; pero lo que no permito es que se cachondeen de mi ni de la gente que dia a dia ofrece algo mas que su muerte: Es su vida diaria, su trabajo, su servicio mas alla del deber. Y todo por tener un concepto de una idea mas alla del telonde Grelos.
Por lo tanto yo me apunto a que tambiene vean:http://www.youtube.com/watch?v=C8cjgT6zjZ4
Un saludo
Tomalacasitos

Anónimo dijo...

anónimo, non entendo de qué falas, cachondeámonos de qué? non sei a que ven eso de falar da xente que ofrece dia a dia algo máis ca súa morte (??) veña un saúdo e non te tomas a vida tan en serio, por certo, é Breogain, lee un pouco máis de vagar.

saúdos a todos.

Sísar dijo...

Los estereotipos forman parte de otra época y dentro de una ideología hay muchas maneras de pensar diferente.

Yo me considero Liberal y de centro y por tanto defiendo la libertad individual de cada uno dentro de un orden constitucional.

Breogaín muestra su pensamiento y sus cosas libremente, sin ataduras y sin faltar al respeto a nadie. Yo lo he podido comprobar con mi persona y, por tanto, tiene todo mi respeto y apoyo. Ojalá más gente se animase y diera su opinión libremente sin tener que esconderse.

Anónimo dijo...

A.) No soy anonimo. Pues Firmo "Tomalacasitos".
B.) en tu blog te haces eco de una version humoristica de la letra del himno de España. A eso me refiero.
c.) Me tomo la vida en serio porque es seria. Ademas de que me divierto todo lo que tengo que hacer en la Feria Franca, Peregrinas,... y demas fiestas por lo que te puedes imaginar que soy tan de Pontevedra como tu, Cesar y otros...
Ah tienes todo mi respecto mientras así lo hagas conmigo.
Un saludo
Tomalacasitos

Anónimo dijo...

A: pensei que o de "tomalacasitos" era unha coña, non unha sinatura.
B: efectivamente, é unha versión humorística e de coña do himno de España, non dobrada por min senón polos "reputados" humoristas Gomaespuma que supoño coñecerás, polo tanto hai que tomalo a coña.
C: Eu tamén son de Pontevedra coma vós, sei sobradamente que a vida é seria, lémbramo o meu xefe tódalas mañás, pero non hai que tomalo tan a peito e con saidas de "tono".
D: En todo momento respectei a túa opinión, nin faltei, nin insultei nin nada polo estilo, asi que todos amigos.

E a César pois pouco que dicirlle, él sabe que dende hai meses que entro no seu blogue, comento de cando en vez, teño estado dacordo ou en desacordo con cousas aqui faladas pero sempre con moito respecto, o mesmo que tiveron comigo, nada que dicir polo tanto.

Un saúdo aos dous.

Anónimo dijo...

por certo, se che molestou algo ben podias tamén dicilo na mesma entrada do meu blog da que falas, que para iso está a liberdade de expresión e eu non teño "capadas" as respostas, sempre que sexan cun mínimo de respecto e sen insultos, polo de agora nunca tiven que borrar nada..

un saúdo

Anónimo dijo...

Gracias ahora todo queda aclarado...
Una aperta
Tomalacasitos

Anónimo dijo...

Joder... isto que leo rezuma alá... no fondo, un sentemento de "si falamos, habemonos entender...". Xa podían os políticos poñerse dacordo tan sinxelamente coma Tomalacasitos e Breogaín. Mágoa que eu cos anos e os estudios que teño, non poida debater con xente moza é "estudiada" coma vós. Lembrade sempre aquél que dixo "non estou dacordo co que dís, pero hei dar a miña vida para que poiodas dicílo" (ou algo así).Saudos, Zyrtec.

Sísar dijo...

Fue Voltaire, gracias Zyrtec.

Un saludo

Anónimo dijo...

por certo César, estiven mirando no teu "sidebar" antes e tes unha ligazón chamada "Mourente Unida" que vai ao meu blogue, chocoume porque eu nin son de Mourente e tampouco teño nada que ver con esa xente, que penso que é unha plataforma polo tema da circunvalación e tal, se queres, podes facer unha ligazón ao meu blogue como teño eu tamén ao teu poñendo mellor o nome, A ponte vella.

veña, un saúdo e feliz semana.

Sísar dijo...

No sé porqué me lo hace. En la plantilla tengo el de Mourente Unida y luego después el tuyo que fue el último que añadí. No sale y se linka con el de Mourente Unida. No sé si es por falta de espacio en esa sidebar o que. Intentaré arreglarlo con algún profesional de esto.

Gracias por el aviso Breoagín