El Concello tramita fuera de plazo la solicitud para subvenciones a contratación de desempleados

Llevo bastante tiempo hablando de la desidia y falta de planficación que reina en nuestro Concello. Casos como el solicitar las subvenciones del Plan Urban III a última hora y sin presentarla a los socios de Gobierno no son hechos aislados.

Ahora hemos quedado fuera del plan de empleo de la Diputación para 181 personas por haber presentado la solicitud fuera de plazo.

De los 62 concellos pontevedreses, un total de 58 optaron a los empleos del plan. La Diputación financia el 75% de la mano de obra a contratar, de los salarios y de la cuota empresarial a la Seguridad Social. Los ayuntamientos aportan el 25% restante y los materiales para realizar pequeñas obras.

Preservación del medio ambientes y pequeñas reparaciones de servicios urbanos o de pistas rurales son algunos de los trabajos que normalmente desempeña el personal contratado en estos planes.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Qué buena información tienes de la Deputación!
Hecha (con hache) esta introducción laudatoria, no da la sensación de que tenga que cundir el pánico por semejante plan de 181 trabajadores para toda la provincia. Además, de los planes de la Deputación ya sabemos como se reparten.
Lo que reparten muy bien son cheques para comprar votos en Méjico. Y tienen nada menos que a Núñez Feijoo para entregarlos. ¡Madre mía, qué escándalo! ¿Para cuándo un post con este asuntillo?
Louzán compra y Núñez Feijoo de mensajero, pero sin scooter, supongo.

Anónimo dijo...

Lin a nova no xornal, parece incrible que o concello sexa tan pasota. Pero tamen e certo que a Deputacion solo ofrecia estes traballos durante un periodo de 5 meses (non e que se poida dicir que sexa un contrato indefinido).
A pesar de todo, hai moita xente que necesita un traballo, ainda que sexa so por un tempo...
De todolos xeitos, os da Deputacion non son un santos, e o sei porque moitas veces ofrecen postos de traballo que xa tenhen amanhados, e fan o paripe para que pareza unha convocatoria publica. E o sei porque unha amiga minha o padeceu!!!
Asi que a ver se o Concello se espabila, e a Deputacion e un pouco mais xusta!
Un saudo!

Sísar dijo...

Yo Jacobo a veces no te entiendo. No hablo de la medida en sí, de si está mal o no. Lo que digo es que el Concello al hacer la solicitud es porque ha estimado que le hacen falta esos recursos y es inadmisible que lo presenten fuera de tiempo y plazo gastando recursos.

Anónimo dijo...

Pecata minuta. Absolutamente minuta. Insignificante.
Hablemos de los 30.000 euros que se llevó en el bolsillo Núñez Feijoo a Méjico de parte de Louzán.

Anónimo dijo...

Ante as inxurias do Partido Socialista ao presidente do PPdeG na súa viaxe a México, o Partido Popular de Galicia lembra que o PSdeG si cometeu máis dunha irregularidade, probada documentalmente, e en termos moito máis graves dos que agora se nos imputan sen proba algunha.

- Así, os socialistas víronse obrigados a admitir:

- que pagaban por cada voto das municipais na localidade de Vila de Cruces (hai mails internos dos socialistas que o certifican)

- que Touriño deu vales de comida gratuítos pagados pola Xunta nun mitin do PSDEG en Costanera (os tickets alí entregados, con membrete do Goberno galego, demóstrano)

- que usaron a Fundación Galicia Europa en Bruxelas para convocar a mitins dos socialistas (os correos remitidos desde os computadores de devandita institución certifícano)

- que pediron o voto para o PSdeG a través de cartas que incluían o membrete de concellos galegos, cartas que se pagaron ademais con diñeiro público (existen copias desas cartas)

- que o secretario xeral do PSOE en Uruguai entregou cheques asistenciais por valor total de 103.200 euros que pagaba en realidade a Xunta (hai imaxes, testemuñas e probas documentais de que se entregaron 344 cheques de 300 euros a cada unha das persoas que acudiron a ese acto).

- E todo iso sen esquecer que o socio de Goberno do señor Touriño, o BNG, acúsalle a el directamente de dar mitins para os emigrantes fóra das nosas fronteiras con diñeiro de todos os galegos.