Galiza - Euskadi en Pasarón

Sin comentarios.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

claro, sen comentarios porque non se refire a "La Roja". Nese caso a deputación pode por unha macro-pantalla e ocupar a praza mais céntrica e conta cos apoios dos "bienpensantes".

Está claro que construimos nacións diferentes, mais no meu caso axudo a construir a realidade do que me rodea, o mundo tanxíbel, o do meu pobo , que existe, mentres que ti te esforzas por erguer unha enteléquia pensada en coordenadas alleas e masticada noutros lugares.

Se ser español é negar un mesmo, a independencia nacional é a única solución. Avergóñome de ter xente coma vós no meu próprio pais, obecedendo mandados de non se sabe moi ben quen.

VIVA A PATRIA GALEGA.

Sísar dijo...

Son libre e non obedezco a ninguén.

Ti mesmo con ese comentario fas que o fútbol... ¿una? Non entendo porqué temos que xogar con Euskadi e non entendo o slogan porque iso no é unir.

Salvador Dopazo dijo...

El Pontevedra está en el grupo de los vascos... seguro que en el fondo la culpa es de una conspiración urdida por los pérfidos rojos y los nacionalistas que se comen a niños.


PD: Creo que buscas polémica dónde no la hay.

Salvador Dopazo dijo...

Y que quede claro que yo no creo es eso de las selecciones autonómicas ¿eh?... pero respeto profundamente a los que creen en la selección gallega.

Sísar dijo...

Amigo Dopa puse sin comentarios a drede y ante tu requerimiento me veo obligado a explicar mi postura.

Lo primero que me molesta es que la selección se llame Galiza y no Galicia saltándose la normativa a la tolera.

El eslogan escogido "o fútbol galego une" si de antemano le llamamos Galiza estamos dejando a un sector bastante amplio de gallegos fuera.

El rival escogido bajo el mismo lema es Euskadi. La intención no es tanto unir como imponer una serie de conceptos con los que yo no estoy de acuerdo aunque respeto a quienes piensan de otro modo. El comentario aquí vertido de que se avergüenzan de que haya gallegos como yo, de pura cepa de pies a cabeza me confirma lo que pienso sobre el tema.

Al final veremos el fútbol usado para fines políticos. Pasarón lleno de banderas de Euskadi y de la estrella roja en la gallega. Y eso no es unir ni debe ser el fin de un deporte de masas.

Yo quiero que la selección gallega juegue partidos, pero contra Argentina, Cuba, Brasil, etc. y no contra Camerún como se hizo un año. Que sirva de puente y lazos con todos nuestros antepasados que tuvieron que emigrar de nuestra tierra a esos países. Un homenaje a esas naciones que tan bien nos acogieron. Eso sí que sería unir en tal caso.

El tener que decir esto seguro que me genera alguna polémica.

Un saludo Dopa.

Anónimo dijo...

Pues yo no quiero en Pontevedra a esta gentuza.

Anónimo dijo...

o problema é que hai quen vé a selección galega como unha especie de combinado folclórico para divertimento natalício. Desde ese ponto de vista enfermo, a seleción só pode enfrontarse de forma "folcórica" a "países de emigración galega" (curioso que critiques Euskadi, onde hai bastantes galegos, en fin...).

Dis que se utiliza de forma política a selección galega. É o mesmo discurso de quen nega a natureza do seu nacionalismo español a ultranza e só o vé nos nacionalistas galegos. A selección española é IMPOSTA a sangue e lume por meios, autoridades e promoción planificada co obxectivo de promocionar a españolidade (así como outros moitos deportes como tenis ou baloncesto).

Pois ben, algún vemos como esta selección é o xerme da oficialidade, do día en que comppitamos a nivel de igualdade nas competicións internacionais. Para iso a soberanía do noso país é necesaria, xa que ao parecer dentro de "españa" hai moito intolerante ao que lle molesta que haxa visións diferentes ao proxecto nacional español.

Non vos dades conta de que odiades profundamente a vosa Patria? Renegados! Vos non podedes lograr unha Galiza mellor porque non credes nela nen nas súas potencialidades, así desde logo o único que podedes é revindicar a DEPENDENCIA e manter a nosa nación con suero mentres poderiamos entre todos erguer un futuro prometedor.

Sísar dijo...

¿Dónde critico yo as Euskadi? Yo soy muy diferente a ti, yo no creo en las banderas, creo en las personas y si hubiese menos fronteras a todos nos iría mejor.

Sigue buscando otro con quien pelearte sobre estas cosas en pleno siglo XXI.

Anónimo dijo...

claro, la modernidad es "ser un buen súbdito español" COMO ERES TU.
PUAGH.