¡Cómo nos han engañado! XX

25 de Mayo de 2008. Han pasado 5 meses y el Presupuesto Municipal sigue sin aprobarse debido a importantes diferencias en el bipartito pontevedrés, convertido en toda esta pasada legislatura en el Repartito pontevedrés (como muy bien afirmaba Núñez Feijóo el pasado sábado en el coso de San Roque).

Ese día Lores es entrevistado por Serxio Barral para La Voz de Galicia y afirma lo siguiente sobre los Presupuestos Municipales (VER)
:

(...)
- (S.B.) Xa que fala dos orzamentos, dá a sensación que de que volve a custar por dacordo ao BNG e PSOE.
-(Lores) Teño que dicilo claramente: polo alcalde, polo grupo do BNG e polo concelleiro de Facenda, os orzamentos estaban aprobados en decembro.
- Entón ¿cal é o problema?
- Eu non digo máis. Repito: polo alcalde, polo grupo do BNG e polo concelleiro de Facenda estarían aprobados en decembro. Presentouse un borrador a principios de novembro. Non teño nada máis que dicir. É así.
-Coincidirá en que a imaxe do bipartito está quedando mal.
-O ideal sería... Dende que estou de alcalde aprobei orzamentos todos os anos. Antes o despois, pero aprobáronse.
-Pero nunca tan tarde.
-Ben, pero eu que queres que che diga. Temos uns orzamentos prorrogados, estamos traballando a un ritmo vertixinoso, e non afecta ao funcionamento do 99% do Concello o que teñamos orzamentos aprobados ou non. Espero que estean moi pronto, xa está pendente dos trámites administrativos. ¿Que o ideal houbera sido telos antes? Si. Pero non foi posible por... Eu xa din a miñas razóns, ¿non?

(...)

A partir de ese momento tirarían la toalla para evitar escenificaciones públicas como ésta. La caída de la Xunta del bipartito les haría ocultar todas sus diferencias a cambio de mostrarse unidos ante la ciudadanía con la complicidad de determinados periodistas que no han tenido reparos de hablar de Gobierno unido, a pesar de que han antepuesto siglas a proyectos en el reparto de los 23 millones de euros de los dos fondos del Plan E.

1 comentarios:

josele dijo...

presupuestos falseados hasta la náusea para ocultar a la población civil que estamos viviendo un APOCALYPSIS ZOMBIE en materia de finanzas públicas.

Sólo se hará público cuando abandonen el consistorio y se comience con una auditoría en serio, computando los reconocimientos extrajudiciales de deuda, las facturas no reconocidas e impagadas de proveedores, el estado real de tesorería, la caída de recaudación por impuestos, tasas y demás conceptos...


Sólo entonces se sabrá el verdadero alcance del APOCALYPSIS ZOMBIE.